2009年11月13日

手が透ける/My hands showed through


☁ 17℃

この間、ものすごいものを創り上げてしまいました。
僕のこの世での役目は終わった、と思いました。

だから僕はフッといなくなってしまうのだと思ったら、
案の定、手が透けてきました。フッと。


I had recently made a greatest things in my life.
I thought finished my job in this world.

So, I thought my body would vanish, and sure enough
my hands showed through gradually. It's suddenly...

0 件のコメント:

コメントを投稿