2010年6月14日

ポロシャツにカエル/A flog in my polo shirt


☂/☁ 22℃

今朝起きたら、ポロシャツにカエルが居ました。

寝ぼけて目をこすっていると、
「ごきげんよう!」と声をかけてきました。
「おはよう」と僕が答えると、彼はただの絵に
なってしまいました。

きっと、夢だったんだ。

P.S.
そして洗濯すると消えてしまうんだよね。
アクリルは水性だから...


This morning, there was a flog in my polo shirt when I got up.

I rubbed my eyes with sleepy eyes, and he said.
"Have a nice day!"
"Good morning." I said, and he became a just picture.

Ah maybe, I was looking a dream.


P.S.
And he vanishes away, if I wash it.
Because an acrylic paint is water-based...

2 件のコメント: