2010年10月22日

薄らと笑うって/A little smile



☂/☁ 22℃

薄らと笑うとね、逆に怖い時ってあるんだね
笑ってるのに怖いって。。

でも逆に、薄らと泣いてるのに笑ってるように見える
ことってないよね

ん、何でだろうって?

たぶん、世の中には必ず正反対のことがあるってわけ
ではないんだね(うん)


It's a case someone smiles a little, this smile is a little stern...

But in reverse, it's no case someone cries a little, this crying is
a little stern.

Why is this?

Probably, opposite things isn't necessarily existing in the world.

0 件のコメント:

コメントを投稿