2009年6月4日

銀のエンゼルと金のエンゼル/...


☁ 24℃

銀のエンゼルと金のエンゼルを戦わせて遊んでたら、
一枚コーヒカップの中に落っことしてしまいました。

中から女神が出てきて言いました。(コーヒーまみれで)
「早くキョロ缶に交換しなさい」

「あ、はあ」と僕
彼女はまたコーヒーカップの中に戻って行きました。

コーヒーは、飲まずにそのまま捨てました。
口の中にヌルっと入って来たら嫌ですからね。


I made to fight silver angel and gold angel.
I carelessly dropped a angel into the coffee cup.

The goddess appeared in the cup and she said, (Coffee covered her body)
"Exchange the angels to the "Kyoro-kan" at once."

I said, "Oh..."
She went back into the cup,again.

I didn't drink the coffee, because I dislike to get slimy her in my mouth.

0 件のコメント:

コメントを投稿