2009年6月27日

映画館/Cinema


☁/☀ 29

今日映画を観ていたら、隅の方でターミネーター
を操縦してる人がいました。

「ちょっと、僕にもやらせてよ」
と頼むと、快く操縦させてくれました。

でも意外と難しくて、落とし穴に落としたり、
コマネチをさせたりしてしまいました。

館内は失笑でしたね。(テヘッ)


A man handled the Terminator in a corner, when
I watched the movie.

I said "Well, I wish to handle."
And he readily gave me a control.

But it's unexpectedly difficult.
The Terminator fell down a pit, and to do an imitation
of Comaneci or something.

Everyone gave a wry.  (Oops)

0 件のコメント:

コメントを投稿